Filmy wizerunkowe

Filmy wizerunkowe: dziś bylejakość się nie sprzedaje

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że wizerunek przedsiębiorstwa stanowi dziś jedno z kluczowych kryteriów wyboru oferty. Wolimy kupować od firm, które dobrze się nam kojarzą, mamy do nich zaufanie i wierzymy w jakość ich produktów oraz usług. Początkujący przedsiębiorcy wcale nie stoją na straconej pozycji, o ile od razu zainwestują w działania zmierzające do zbudowania rozpoznawalnej marki. Tutaj niezwykle pomocne są filmy wizerunkowe, w których produkcji specjalizuje się zespół Impact-Photo.

Filmy wizerunkowe to sposób na atrakcyjne przedstawienie się klientowi

W dobie tak silnej konkurencji panującej w praktycznie każdej branży, firmy nie mogą bagatelizować działań marketingowych. Przedsiębiorcy zbyt często skupiają się jednak na typowej reklamie, zapominając przy tym, że dzisiejszych konsumentów łączy wspólna cecha: nieufność. Aby ją przełamać, firma musi się przedstawić grupie docelowej i natychmiast odpowiedzieć na jej kluczowe wymagania. Nie da się tego zrobić bez dbania o autentyczny, profesjonalny wizerunek. Każdy klient chętniej nawiąże relację biznesową z przedsiębiorcą, który otwarcie prezentuje mu swoją wizję prowadzenia biznesu, nie chowa się za identyfikacją wizualną, ale mówi wprost: „Spójrz, tacy jesteśmy, to możemy Ci zagwarantować. Jeśli właśnie tego szukasz, będziesz zadowolony z naszej oferty.” Profesjonalny film wizerunkowy zastępuje klasyczny model komunikacji z klientem. Jest to szczególnie ważne w czasach, gdy lawino rośnie udział zakupów dokonywanych na odległość, bez kontaktu z przedstawicielem handlowym czy sprzedawcą. Jeśli klient od razu uzna, że przedsiębiorstwo jest stabilne, dba o swoją markę i stawia na jakość, o wiele szybciej podejmie decyzję zakupową.

Skuteczne narzędzie public relations

Wiele firm nawet nie zdaje sobie sprawy, że prowadzi działania public relations. W realiach XXI wieku nie trzeba wcale korzystać z usług profesjonalnej agencji czy funkcjonować w tradycyjnych mediach, by komunikować się z grupą docelową produktu/usługi. PR można „robić” także w social mediach, na portalach internetowych i własnej stronie www. Trzeba jednak mieć do tego odpowiednie narzędzia. Film wizerunkowy idealnie wpisuje się w ten trend. Dysponując świetnym filmem o marce, można go kolportować w różnych kanałach komunikacji. Szczególnie dobrze nadają się do tego media społecznościowe. Atrakcyjny film wizerunkowy angażuje obserwujących, zachęca ich do udostępniania wpisu, co automatycznie przekłada się na wzrost świadomości marki.

Kreowanie pożądanego wizerunku

Ogromna zaletą filmów wizerunkowych jest fakt, że to zlecająca produkcję firma ma 100% wpływ na to, jaki wizerunek przedstawi swoim klientom. Może to być świetny sposób na pokazanie, że przedsiębiorstwo wcale nie jest tak „sztywne”, jak się powszechnie uważa. Dzięki temu firma przekona do siebie klientów, którzy wcześniej nie interesowali się jej ofertą, bo byli przekonani, że nie jest ona adresowana do nich. Filmy wizerunkowe stanowią również skuteczną obronę przed nieuczciwymi działaniami konkurencji, która może podejmować próby szkalowania marki. Publikując efektowny, profesjonalny film na stronie www, YouTube, w mediach społecznościowych czy portalach branżowych, przedsiębiorstwo może efektywnie walczyć z przypadkami biznesowego hejtu. Skontaktuj się z nami i zapytaj o indywidualną ofertę dla Ciebie. Zapewniamy, że cena profesjonalnego filmu wizerunkowego wcale nie jest zaporowa i na taką inwestycję może sobie pozwolić praktycznie każdy przedsiębiorca. Nie wierzysz? Chętnie Ci to udowodnimy!