Fotografia korporacyjna

Fotografia korporacyjna: w poważnym biznesie nie ma miejsca na eksperymentowanie z wizerunkiem

Z badania „Pierwsze kroki na rynku pracy 2018” przeprowadzonego przez firmę Deloitte wynika, że 61% młodych Polaków chce związać swoją karierę z międzynarodowymi korporacjami. To wynik o 5% niższy w porównaniu z poprzednią edycją ankiety. Praca w korporacji powoli przestaje kojarzyć się ze spełnieniem marzeń. Aby odwrócić ten trend, wielkie firmy muszą bardziej przyłożyć się do dbania o swój wizerunek. Jednym z elementów tej strategii jest wykorzystanie profesjonalnej fotografii korporacyjnej. To specjalizacja zespołu Impact-Photo.

Czym charakteryzuje się fotografia korporacyjna?

Atrakcyjność korporacji – zarówno w rozumieniu pracowników, jak i kontrahentów – wprost wynika z profesjonalnego wizerunku. Korporacja kojarzy się nam z nowoczesnym, perfekcyjnie zaplanowanym środowiskiem pracy, świetnym zarządzaniem, klarownym wyznaczaniem zadań, wielostopniową strukturą i niemal nieograniczonymi możliwościami realizacji zleceń. Dlatego wiele firm, w rzeczywistości małych czy wręcz mikroskopijnych, próbuje kreować się na korporacje. Ta „twarz” po prostu budzi zaufanie. Klienci chcący nawiązać współpracę z korporacją są jednak ostrożni. Oczekują doskonałej obsługi, za co są gotowi zapłacić znacznie więcej. Chcą zatem wiedzieć, czy organizacja, na którą trafili, może im to zagwarantować. W jaki sposób to oceniają? Oczywiście, że analizując elementy identyfikacji wizualnej marki. Chodzi o logo, wygląd strony internetowej oraz jej zawartość. Tutaj dochodzimy do kwestii zdjęć korporacyjnych. Fotografie zamieszczone na stronie internetowej czy w innych materiałach marketingowych mają niebagatelne znaczenie dla wizerunku korporacji. Prezentują nie tylko wnętrza budynku, ale też zrealizowane projekty i wreszcie członków zespołu wraz z kadrą zarządzającą. Oglądając zdjęcia potencjalny klient (lub pracownik) wyrabia sobie opinię o firmie, którą później trudno będzie zmienić. Dlatego należy zadbać, aby była ona możliwie pozytywna.

Zdjęcia korporacyjne budują świadomość marki

Charakterystyczne dla dobrze zarządzanej korporacji jest to, że nic nie dzieje się w niej przypadkowo. Dotyczy to szczególnie szeroko pojętych działań marketingowych. W interesie korporacji jest to, aby wszelkie materiały na jej temat, jakie pojawiają się w przestrzeni publicznej, były profesjonalne i doskonale dopasowane do strategii wizerunkowej. Właśnie dlatego korporacje inwestują we własne fotografie, które uwiarygadniają biznes, wpływają na jego pozytywne postrzeganie i pozwalają wyróżnić go na tle branżowej konkurencji. Trudno sobie wyobrazić, aby jakakolwiek struktura korporacyjna pozwoliła sobie na wykorzystywanie słabych czy wtórnych zdjęć kupionych na stocku. Impact-Photo ma bogate doświadczenie w realizacji sesji zdjęciowych dla polskich i zagranicznych korporacji. Braliśmy udział w najambitniejszych projektach, za każdym razem gwarantując perfekcyjną jakość i świetną obsługę. Dysponujemy pełnym zapleczem technicznym, najlepszym sprzętem, a przede wszystkim zespołem o nietuzinkowych umiejętnościach.  

Sprawdź nasze portfolio i listę klientów, którzy już przekonali się o naszym profesjonalizmie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub chcesz zarezerwować termin sesji – śmiało skontaktuj się z nami w najwygodniejszej dla Ciebie formie.