Fotografia przemysłowa - Fotografia reklamowa - zdjęcia dla firm - Kompleksowa Obsługa Fotograficzna

Fotografia przemysłowa

Fotografia przemysłowa, czyli jak zamienić zwykłą rzecz w największy atut marki

Słynny amerykański fotograf Garry Winogrand powiedział kiedyś, że przedmiotem fotografii nie są fotografowane rzeczy, lecz to, jak one wyglądają po sfotografowaniu. Ten cytat doskonale oddaje istotę fotografii przemysłowej. To nasza specjalizacja, w której osiągnęliśmy wysoki poziom. Wykorzystaj umiejętności zespołu Impact Photo, by zyskać wyraźną przewagę nad konkurencją.

Fotografia przemysłowa ma jeden cel

Jest nim zaprezentowanie swojego biznesu klientom od autentycznej strony. Mogłoby się wydawać, że obiekty przemysłowe, hale fabryczne, linie produkcyjne czy instalacje technologiczne nie są czymś, co można pokazać w atrakcyjny sposób, czym warto się chwalić. Współczesna fotografia przemysłowa to zmieniła. Dzięki niej każdy, nawet pozornie mało interesujący detal, może stać się kluczowym powodem wyboru Twojej oferty.

Istotą fotografii przemysłowej jest uchwycenie realizmu i pokazanie go w możliwie najatrakcyjniejszy sposób. Miejsca, które dla większości ludzi są mało ciekawe, na naszych zdjęciach stają się intrygujące. Odsłaniamy to, co zwykle jest niewidoczne dla klientów, aby pokazać im funkcjonowanie biznesu od środka. To pozwala uwiarygodnić ofertę i kompetencje firmy.

Jak pracujemy?

Fotografia przemysłowa jest wyjątkową dziedziną sztuki fotograficznej. W Impact Photo łączymy artyzm ze specyfiką biznesu, dzięki czemu uzyskujemy zdjęcia o wybitnej wartości marketingowej. Nasza praca zaczyna się na długo przed wyjęciem aparatów. Znacznie wcześniej przygotowujemy szczegółowy scenariusz sesji, który jest omawiany z Klientem. Nie pozwalamy sobie na to, by umknął nam choćby najmniejszy szczegół. Wieloletnie doświadczenie nauczyło nas, że to, co pozornie jest tylko drobiazgiem, później może zadecydować o wartości zdjęcia i sukcesie przedsiębiorstwa.

Impact Photo, jako jedna z nielicznych firm na rynku, wprowadziła w pełni zautomatyzowany model współpracy z Klientem. Po zakończeniu sesji udostępniamy pliki w chmurze, do której Klient otrzymuje indywidualny dostęp. Wybiera te kadry, które jego zdaniem są najbardziej interesujące (służymy również naszymi sugestiami), a następnie fotografie przechodzą do postprodukcji. Wszystko odbywa się szybko i bez nieporozumień.

Finalny efekt ma być nie tylko zachwycający pod względem estetycznym, ale także odpowiadać specyfice kampanii i idealnie pasować do miejsca docelowego wykorzystania zdjęć (strona internetowa, katalog, banner reklamowy etc.).

Kochamy ambitne projekty

W Impact Photo wprowadziliśmy model kompleksowej obsługi, bardzo wygodny dla Klienta. Organizujemy sesję zdjęciową od początku do końca, wyłącznie z wykorzystaniem własnych zasobów. Współpracujemy z agencjami reklamowymi obsługującymi firmy, których infrastruktura ma zostać przedstawiona na naszych zdjęciach.

Dysponujemy sprzętem najwyższej klasy, profesjonalnym oświetleniem, agregatami, elementami scenografii. Oferujemy nie tylko fotografię przemysłową, ale także wideofilmowanie, również z wykorzystaniem drona. Jesteśmy przygotowani do realizacji każdego, nawet najbardziej wymagającego zlecenia.

Mamy na koncie wiele spektakularnych sesji zdjęciowych. Pracowaliśmy w kopalni w Ghanie, w fabryce na Sycylii, uchwyciliśmy efektowne kadry w poznańskiej spalarni odpadów. W portfolio naszych Klientów są m.in. PKP S.A., UPS, Dunlop Conveyor Belting, Grupa Azoty, Hitachi Inova czy Sokołów S.A. Nie boimy się wyzwań, ale ich poszukujemy.

Dlaczego powinieneś zainwestować w fotografię przemysłową?

Fotografia przemysłowa to jedno z najdynamiczniej rozwijający się narzędzi marketingu. W czasach, gdy większość klientów ma już dość fałszu i szuka wiarygodnych partnerów, szczególnego znaczenia nabiera budowanie marki godnej zaufania. Nie da się tego osiągnąć chowając się za zdjęciami kupionymi w Internecie.

Dzięki fotografii przemysłowej każda firma może w realistyczny i atrakcyjny sposób zaprezentować swoje kluczowe produkty czy technologie klientom na całym świecie. To bezcenna wartość, stanowiąca poważny handicap we współczesnym biznesie.