Zdjęcia biznesowe

Zdjęcia biznesowe mówią wiele o firmie. Co powiedzą o Twojej?

Mogłoby się wydawać, że w dobie powszechnego dostępu do Internetu i wielu kanałów sprzedaży, prowadzenie biznesu to błahostka, a każdy sensowny pomysł musi wypalić. To niestety tak nie działa. Współcześni konsumenci są bardzo podejrzliwi, nie podejmują spontanicznych decyzji zakupowych. Fundamentem sukcesu każdej firmy jest więc wzbudzenie zaufania do marki w grupie docelowej. Świetnym narzędziem do tego są zdjęcia biznesowe. Zamów je w Impact-Photo i przekonaj się, że będzie to jedna z najlepszych decyzji w Twojej strategii marketingowej.

Wiele możliwości wykorzystania zdjęć biznesowych

Zdjęcia biznesowe to bardzo ogólna kategoria fotografii, których celem jest umocnienie wizerunku marki lub zbudowanie go od podstaw. Wyobraź sobie, że chcesz zamówić jakiś produkt w firmie X. Nic o niej nie wiesz, bo właściwie dopiero debiutuje ona na rynku. To oczywiste, że masz obawy przed współpracą. Będą one znacznie mniejsze, jeśli firma zaprezentuje Ci się od profesjonalnej, ale jednocześnie autentycznej strony, chociażby publikując świetne zdjęcia biznesowe na swojej stronie www czy w mediach społecznościowych. Profesjonalne zdjęcia biznesowe zawsze znajdują się na pierwszej linii frontu w relacjach B2B i B2C. Dzięki nim klienci mogą wyrobić sobie opinię na temat firmy i łatwiej podjąć decyzję o nawiązaniu współpracy czy po prostu o zakupie. To znakomity sposób na zrzucenie maski „niedostępnego przedsiębiorstwa”, które ukrywa się za procedurami i fałszywym wizerunkiem. Pewnie zastanawiasz się, gdzie właściwie można wykorzystać takie zdjęcia biznesowe. Opcji jest naprawdę mnóstwo, a oto kilka standardowych pomysłów:
  • Strona internetowa firmy – profesjonalne zdjęcia uatrakcyjniają stronę graficznie i uwiarygadniają ofertę przedsiębiorstwa;
  • Social media – świetne fotografie bardzo angażują użytkowników, co zresztą potwierdzają twarde wyniki badań Facebooka;
  • Materiały reklamowe, wizerunkowe – wykorzystywanie w nich zdjęć kupionych w banku jest niezgodne z współczesnymi standardami biznesowymi i nie powinno to być w ogóle brane pod uwagę przez odpowiedzialnego przedsiębiorcę;

Autentyczność: klucz do sukcesu w biznesie

Dawno minęły czasy, gdy wystarczyło zamówić fajną stronę internetową, umieścić na niej kilka ładnych zdjęć ze stocków, napisać chwytliwe teksty i interes zaczynał się kręcić. Dziś nie robi to już takiego wrażenia. Klienci są znacznie bardziej wymagający, a w relacjach na gruncie zawodowym oczekują tego samego, co na gruncie prywatnym: autentyczności i wiarygodności. Jeśli firma opiera się na fałszu, nie zdradza nic na temat swojej tożsamości, nigdy nie wybije się ponad przeciętność. Klienci jej nie zaufają, co uniemożliwi zbudowanie rozpoznawalnej, silnej marki. Dlatego największe biznesy świata od dawna stawiają na bycie blisko klientów. Inwestują w zdjęcia, na których widać prawdziwe wnętrza, prawdziwych pracowników i prawdziwe technologie produkcyjne. Firmy mówią w ten sposób: „Tacy jesteśmy i jeśli Ci to odpowiada, będziesz zadowolony z naszych rozwiązań”. Dobrze wiemy, że kusi Cię, aby po prostu kupić kilka zdjęć ze stocku i mieć problem z głowy. Uwierz jednak, że to naprawdę zły pomysł. Klienci nie są naiwni i potrafią odróżnić autentyczną fotografię od tej z banku zdjęć. Mało tego: wybierając stock zawsze ponosisz ryzyko, że identyczne zdjęcia znajdą się na stronach konkurencyjnych firm, co byłoby wizerunkową katastrofą. Naprawdę chcesz się o tym przekonać? Wierzymy w Twój rozsądek. Mamy też dla Ciebie dobrą informację: profesjonalne zdjęcia biznesowe naprawdę nie zrujnują Twojego budżetu. Skontaktuj się z Impact-Photo, opowiedz nam o Twoim biznesie, a my przygotujemy dla Ciebie korzystną ofertę. Dajemy słowo.