Zdjęcia korporacyjne

Zdjęcia korporacyjne, które odpowiadają oczekiwaniom top biznesu

Największe korporacje świata nigdy nie osiągnęłyby spektakularnego sukcesu, gdyby zaniedbały kwestie wizerunkowe. Takie firmy, jak Apple, Microsoft, Facebook czy Coca-Cola wydają miliardy dolarów na marketing i PR, by przekonać użytkowników i klientów do swoich wartości. Twoja firma, nawet jeśli jest znacznie mniejsza, także powinna inwestować w silną, rozpoznawalną markę. Jednym ze sposobów na wykreowanie profesjonalnego wizerunku w grupie docelowej jest publikacja zdjęć korporacyjnych w różnych kanałach komunikacji. Zespół Impact-Photo ma wieloletnie doświadczenie w realizacji zleceń na potrzeby korporacji oraz tzw. top biznesu. Sprawdź, jakie standardy sobie wyznaczyliśmy.

Zdjęcia korporacyjne wcale nie muszą być „sztywne”

Przyjęło się sądzić, że zdjęcia dla korporacji i największych firm powinny prezentować biznesy i ich twórców w maksymalnie profesjonalnym świetle. Dziś wiemy, że podobny efekt można osiągnąć pozwalając sobie na nieco więcej luzu. Nie wszystkie korporacje adresują swoją ofertę do klientów chodzących w ciasno zawiązanym krawacie. W Impact-Photo udowadniamy, że świetne, bardzo profesjonalne zdjęcia korporacyjne, mogą budzić pozytywne emocje i „odbrązawiać” nawet top biznes. To bardzo wyraźny trend zapoczątkowany – jakżeby inaczej – przez technologicznych gigantów z Doliny Krzemowej. Steve Jobs nigdy nie występował w garniturze, a mimo to produkty zbudowanej przez niego marki są pożądane przez miliardy ludzi na świecie. Oczywiście bywa też tak, że nie możemy sobie pozwolić na zbyt daleko idące „poluzowanie” charakteru zdjęć korporacyjnych. Nie sprawdzi się to chociażby w przypadku fotografii adresowanych do klientów sektora finansowego – tutaj ludzie oczekują maksymalnego profesjonalizmu, dlatego fotografie np. członków zarządu banku powinny być bardziej stonowane.

Rezygnacja z profesjonalnych zdjęć korporacyjnych to duży błąd

Zespół Impact-Photo realizował już dziesiątki sesji fotograficznych dla wielkich korporacji, także zagranicznych. Wielokrotnie po akceptacji zlecenia spotykaliśmy się z opinią, że nasi klienci są bardzo zaskoczeni tym, jak udało nam się zaprezentować ich dość nudne biznesy w kreatywny, a jednocześnie ekspercki sposób. Za każdym razem tłumaczymy przedstawicielom top biznesu, że zdjęcia korporacyjne nie służą tylko temu, by umieścić je na stronie w zakładce „O firmie”. Są one bardzo ważnym elementem całej strategii wizerunkowej. Dysponując profesjonalnymi fotografiami, nad których stworzeniem miało się kontrolę, można dowolnie kształtować działania marketingowe i wykorzystywać w nich najlepszy możliwy kontent. Takie zdjęcia są gotowym nośnikiem informacji o marce. Profesjonalne zdjęcia korporacyjne świetnie nadają się do publikacji w:
  • Materiałach reklamowych
  • Materiałach szkoleniowych
  • Mediach społecznościowych
  • Serwisach zewnętrznych (np. portale internetowe, blogi)
  • Materiałach multimedialnych przygotowywanych z myślą np. o targach

Zdjęcia korporacyjne to jeden z najważniejszych elementów strategii employer branding

Korporacje, choć wciąż uchodzą za atrakcyjne miejsca pracy, także mają poważne trudności ze znalezieniem wartościowych pracowników. W tym kontekście szczególnego znaczenia nabiera konieczność dbania o wizerunek marki pracodawcy. Dzięki zdjęciom korporacyjnym organizacja może pokazać się z autentycznej strony, przekonać potencjalnych pracowników, że stworzyła dla nich świetne środowisko pracy. To ogromna wartość w obecnych realiach rynkowych.

Zamów profesjonalne zdjęcia korporacyjne w Impact-Photo. Gwarantujemy doskonałą jakość, krótki termin realizacji oraz świetną współpracę na każdym etapie. Skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.